DOE MEE!  HET KAN ANDERS. HET MOET ANDERS. OOK IN ASSEN.

Menselijke zorg, eerlijk delen, een klimaatneutrale stad en Fietstad Assen. Daar zet GroenLinks Assen zich voor in. GroenLinks bouwt aan een betrokken samenleving waarin iedereen erop vooruit gaat. Te veel mensen krijgen op dit moment niet de waardering die ze verdienen. De onzekerheid waar veel mensen nu in leven, pakken we daarom hard aan. Het kan wel: voor iedereen een fijne woning, betaalbare zorg, een goed inkomen en een schone leefomgeving. Het is tijd voor verandering. Ook in Assen.

Wil je meedoen? Zet dan de volgende stap en sluit je aan. Denk mee en doe mee. Alleen met heel veel vrijwilligers kunnen we Assen veranderen. Of het nu gaat om flyeren, posters ophangen, om berichten delen op facebook of meedoen aan leuke straatacties, om bij een marktkraam staan of deur-aan-deur mensen oproepen om te gaan stemmen: er is altijd iets te doen. De dagen tikken af naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart.

Meedoen? Zet je vinger op de button of neem contact op met André Staas, campagneleider GroenLinks Assen (06-51073388).

Doneren is ook meedoen: maak je bijdrage over op NL02TRIO0212179160 op naam van GroenLinks in Assen.